Spreekuur wethouder Titia Cnossen

16 oktober 2024, van 15:00 tot 16:00 | vestiging Bergschenhoek, Ontmoet!

Kosten: Gratis toegang | Vrije inloop

Bent u inwoner van Bergschenhoek, en heeft u een vraag voor de wethouder? Dan kunt u deze stellen tijdens dit spreekuur.

Eens in de 6 weken houdt wethouder Titia Cnossen (kernwethouder Bergschenhoek) haar spreekuur in Bibliotheek Oostland, vestiging Bergschenhoek, Ontmoet!. Om deel te nemen aan het spreekuur hoeft u geen afspraak te maken.

Spreekuur met Leon Hoek, kernwethouder van Berkel en Rodenrijs

Woensdag 9 oktober om 14.00 uur houdt wethouder Leon Hoek (kernwethouder Berkel en Rodenrijs) zijn spreekuur in Bibliotheek Oostland, vestiging Berkel en Rodenrijs. Bent u inwoner van Berkel en Rodenrijs, en heeft u een vraag voor de wethouder? Dan kunt u deze stellen tijdens dit spreekuur. Om deel te nemen aan het spreekuur hoeft u geen afspraak te maken.

Spreekuur met Simon Fortuyn, kernwethouder van Bleiswijk

Woensdag 9 oktober om 15.30 uur houdt wethouder Simon Fortuyn (kernwethouder Bleiswijk) zijn spreekuur in Bibliotheek Oostland, vestiging Bleiswijk, ’t Web. Bent u inwoner van Bleiswijk, en heeft u een vraag voor de wethouder? Dan kunt u deze stellen tijdens dit spreekuur. Om deel te nemen aan het spreekuur hoeft u geen afspraak te maken.

Overzicht Spreekuren wethouders 2024