Spreekuur wethouder Leon Hoek

18 december 2024, van 14:00 tot 15:00 | vestiging Berkel en Rodenrijs

Kosten: Gratis toegang | Vrije inloop

Bent u inwoner van Berkel en Rodenrijs, en heeft u een vraag voor de wethouder? Dan kunt u deze stellen tijdens het spreekuur.

Eens in de 6 weken houdt wethouder Leon Hoek (kernwethouder Berkel & Rodenrijs) zijn spreekuur in Bibliotheek Oostland, vestiging Berkel en Rodenrijs. Om deel te nemen aan het spreekuur hoeft u geen afspraak te maken.

Spreekuur met Titia Cnossen, kernwethouder van Bergschenhoek

Woensdag 11 december om 15.00 uur houdt wethouder Titia Cnossen (kernwethouder Bergschenhoek) haar spreekuur in Bibliotheek Oostland, vestiging Bergschenhoek, Ontmoet!. Bent u inwoner van Bergschenhoek, en heeft u een vraag voor de wethouder? Dan kunt u deze stellen tijdens dit spreekuur. Om deel te nemen aan het spreekuur hoeft u geen afspraak te maken.

Spreekuur met Simon Fortuyn, kernwethouder van Bleiswijk

Woensdag 18 december om 15.30 uur houdt wethouder Simon Fortuyn (kernwethouder Bleiswijk) zijn spreekuur in Bibliotheek Oostland, vestiging Bleiswijk, ’t Web. Bent u inwoner van Bleiswijk, en heeft u een vraag voor de wethouder? Dan kunt u deze stellen tijdens dit spreekuur. Om deel te nemen aan het spreekuur hoeft u geen afspraak te maken.

Overzicht Spreekuren wethouders 2024