Sluiting Driesprong als Jeugdpunt van de Bibliotheek Oostland

Gepubliceerd op: 25 januari 2024 16:00

Woensdag 14 februari 2024 is het Jeugdpunt Driesprong in Bergschenhoek voor de laatste keer open voor leden van de Bibliotheek Oostland. Vanaf 17 februari gaat het punt door als schoolbibliotheek.

Alle boeken voor de jeugd zijn inmiddels al verhuisd naar de bibliotheekvestiging, Bergschenhoek Ontmoet! Je kunt in Bergschenhoek dus voortaan op één plek terecht voor de volledige collectie geschikt voor alle leeftijden. Daarnaast heeft deze vestiging ruimere openingstijden dan het Jeugdpunt dus nog langer de tijd om op je gemak te struinen tussen de boeken.

Natuurlijk kun je ook terecht in alle andere vestigingen van de Bibliotheek Oostland. Op zaterdag zijn de vestigingen in Berkel en Rodenrijs en Bleiswijk ook geopend. Kijk hier voor de actuele openingstijden van alle vestigingen.