Wise-app storing

Gepubliceerd op: 1 maart 2024 18:00

Wegens technische problemen werkt momenteel de bibliotheek Wise-app tijdelijk niet voor iOS gebruikers.

We werken aan een oplossing om de app voor iOS weer operationeel te krijgen, maar het kan tot enkele dagen duren voordat de app weer naar behoren werkt.

Via onze website heb je wel gewoon toegang tot je account en van daaruit kun je je boeken toch online verlengen.

We begrijpen dat dit overlast kan veroorzaken en bieden hiervoor onze excuses aan. We doen er alles aan dit zo spoedig mogelijk te verhelpen en houden je op de hoogte over wanneer de applicatie weer volledig te gebruiken is.

UPDATE | Dinsdag 5 maart 2024

Goed nieuws!
Na de storing van afgelopen dagen, werkt de bibliotheek Wise-app voor IOS weer volledig!
Je moet wel even de app updaten, maar dan heb je weer als vanouds toegang tot je account op je Apple devices