BOEKverkoop bij de Bibliotheek Oostland!

Gepubliceerd op: 17 november 2023 13:59

Het is weer tijd om de bibliotheek op te ruimen en plaats te maken voor mooie nieuwe boeken.

Daarom kun je van maandag 27 november tot en met zaterdag 23 december weer bij de vier grootste vestigingen terecht voor de BOEKverkoop!

In de onderstaande vestigingen kun je uitgelezen boeken en tijdschriften kopen voor een heel klein prijsje:

• Berkel en Rodenrijs
  • Bleiswijk, ’t Web
  • Pijnacker, Buurt & Zo
  • Nootdorp, CulturA & Zo

Het aanbod

Zoek je nog een cadeautje voor Sinterklaas of Kerst? Of gewoon iets leuks voor jezelf. Misschien kun je nog wat spullen gebruiken voor het maken van een surprise of vind je het leuk om boekenvouwkunst te maken. Het kan allemaal!

Over elk thema is wat te vinden; informatieve boeken, romans, thrillers, jeugdboeken, stripboeken en zelfs tijdschriften.

Prijzen en betalen

Kom gezellig langs en snuffel op je gemak tussen alle boeken. Betalen kan contant of via een QR-code. Tijdens de aanwezigheid van een medewerker Service en Informatie (na 14.00 uur), kun je ook een pinbetaling doen.

Boeken worden verkocht voor € 0,50 per stuk en je kunt een hele doos vullen voor € 5,00. De tijdschriften kosten € 0,10 per stuk.

Bezoeken

Ook wanneer je nog geen lid bent van de bibliotheek kun je gewoon gebruik maken van de BOEKverkoop!

Rondom de feestdagen hanteren de bibliotheekvestigingen aangepaste openingstijden.