Young Leaders in CulturA & Zo

Gepubliceerd op: 29 september 2023 09:00

Wil jij je maatschappelijke stage lopen bij het theater? Dat kan met het programma Young Leaders in CulturA & Zo. Hierbij krijgen jongeren van 14-23 jaar de kans om op een leuke manier hun competenties en vaardigheden te ontdekken en in te zetten.

Je leert tijdens de stage wat er nodig is om een sociaal-maatschappelijke activiteit te organiseren. Vanaf 25 oktober start er weer een nieuwe groep en er zijn nog plekken over.

In een groep met leeftijdsgenoten ga je 10 weken lang, elke woensdag aan de slag om je talenten en ambities te ontdekken. Dit alles onder beleiding van een medewerker van jongerenwerk Gro-up. Je vergroot je netwerk, ontdekt verschillende leiderschapsrollen, krijgt inzicht in je sterke en zwakke punten en gaat aan de slag om je verder te ontwikkelen.

Dus heb je zin in een uitdaging? Kijk voor meer informatie op de pagina van SBJ Samensterk of meld je meteen aan!

sbjsamensterk.nl/young-leaders-informatie

Klik hieronder als je eerst wilt bekijken wat anderen al georganiseerd hebben!

sbjsamensterk.nl/young-leaders-activiteiten