Eén inlog voor je account voor alle bibliotheekdiensten!

Gepubliceerd op: 13 mei 2024 13:00

Alle Nederlandse bibliotheken schakelen geleidelijk over naar één gezamenlijk inlogsysteem. Dit maakt inloggen niet alleen veiliger, maar ook gemakkelijker.

Je kunt dan namelijk met jouw account voor álle bibliotheekdiensten inloggen. Of je nou een boek wilt reserveren of bijvoorbeeld bij de online Bibliotheek een e-book wilt lenen.

In dit filmpje zie je hoe het werkt!

De aanpassingen starten op 31 mei en zijn uiterlijk 3 juni afgerond. Ongeveer 14 dagen voor de overgang ontvang je een e-mail van ons met de aankondiging. Je hoeft verder niets te doen. Wanneer het overzetten compleet is, ontvang je weer een e-mail van ons met instructies. Om de aanpassing te activeren moet je opnieuw inloggen.

Heb je hier hulp bij nodig kijk dan hier

Er verandert verder niets, ook je pasje blijft gewoon geldig. Wanneer je vragen hebt, kom dan langs bij een van onze vestigingen tijdens de Service en Informatie uren.

De actuele openingstijden voor de vestiging bij jou in de buurt vind je hier.