BOEKverkoop start op 1 juni

Gepubliceerd op: 15 mei 2024 18:00

De hele maand juni kun je tijdens de BOEKverkoop bij de Bibliotheek Oostland de leukste uitgelezen boeken kopen. Dit is dé kans om voor een klein prijsje extra leesvoer in de slaan voor de zomermaanden.

In de vestigingen Berkel en Rodenrijs, Bleiswijk ’t Web en Pijnacker Buurt & Zo staan de boeken, stripboeken en tijdschriften voor je uitgestald. In de vestiging Nootdorp, CulturA & Zo kun je overigens het hele jaar terecht om uitgelezen materialen te kopen.

Informatieve boeken, jeugdboeken en romans worden verkocht voor € 0,50 per stuk. Je kunt zelfs een hele doos vullen voor € 5,00 en tijdschriften kosten € 0,10 per stuk.

Blijf lekker thuis en verlies jezelf in stapels mooie verhalen, of ga op reis en laat de boeken die je gelezen hebt achter voor een volgende lezer. Misschien heb je veel boeken nodig voor een creatief project? De reden maakt niet uit. Kom gezellig langs en snuffel op je gemak tussen alle afgeschreven boeken.

Ook wanneer je niet lid bent van de bibliotheek, ben je van harte welkom bij de verkoop.