Feestelijke lancering theaterprogramma 2023-2024

Gepubliceerd op: 26 mei 2023 09:00

Theater CulturA & Zo lanceert op 31 mei tijdens de braderie in Nootdorp het programmaboekje voor het aankomende theaterseizoen 2023-2024. Cultuurwethouder Hanneke van de Gevel krijgt om 11.00 uur het eerste exemplaar officieel uitgereikt door theaterdirecteur Petra Togni.

Daarna kunnen de bezoekers aan de braderie het programmaboekje gelijk meenemen naar huis. De volgende dag, donderdag 1 juni, gaat om 12.00 uur precies de kaartverkoop van start. De theaterkaarten zijn verkrijgbaar via www.culturaenzo.nl/agenda. Of via de ticketzuil in CulturA & Zo zelf.

Feestje met live muziek

Om deze dag feestelijke dag af te sluiten start om 16.30 uur de liveband Pale Blue Stone in het cultuurcafé met een optreden. Zo heeft iedereen de tijd om onder het genot van een drankje en heerlijke muziek het programmaboekje alvast door te bladeren. Het boekje wordt samen Telstar/Eendracht ook huis-aan-huis verspreid via brievenbussen waar de groene ja-sticker op zit.

Propvol bekende artiesten

Het theaterprogramma kenmerkt zich weer door een grote diversiteit aan artiesten en voorstellingen. Zo komen Evi Hanssen, Karin Bloemen, Javier Guzman, Guido Weijers, Francis van Broekhuizen, Fabian Franciscus, Nico Dijkshoorn, Maarten van Rossem, Pieter Jouke, Bas Muijs, Sjaak Bral, Fay Lovsky, Nabil, Andries Tunru, Tangarine, Spinvis, Marjolijn van Kooten, Filemon Wesselink en Ernst Jansz naar Nootdorp.

Kinderhelden naar Nootdorp

De kinderen kunnen zich gaan verheugen op Monique Smit, Steven Kazan, De Kleine IJsbeer, Boer Boris, de Prinses op de erwt en vele anderen. Kortom, theater CulturA & Zo heeft weer een subliem theaterprogramma in elkaar gezet. Wees er snel bij, de zaal is zo uitverkocht.

www.culturaenzo.nl/agenda