BOEKverkoop

Gepubliceerd op: 16 mei 2023 12:00

Op maandag 12 juni start de zomereditie van de BOEKverkoop bij de bibliotheek. Uitgelezen boeken en andere materialen kun je voor een zacht prijsje meenemen naar huis. Kom snel langs om extra leesvoer in te slaan voor de zomermaanden.

Van 12 juni tot en met 7 juli liggen in de onderstaande vestigingen de boeken en tijdschriften voor je klaar:

• Berkel en Rodenrijs
  • Bleiswijk, ’t Web
  • Pijnacker, Buurt & Zo
  • Nootdorp, CulturA & Zo

Informatieve boeken, jeugdboeken en romans worden verkocht voor € 0,50 per stuk. Je kunt zelfs een hele doos vullen voor € 5,00. De tijdschriften neem je al mee voor € 0,10 per stuk.

Uiteenlopende genres en onderwerpen zijn vertegenwoordigd, dus er is voor elk wat wils. Je hoeft geen lid te zijn van de bibliotheek om je slag te slaan, dus kom gezellig langs en snuffel op je gemak tussen de boeken.